IP unnumbered...

Pogac Daniel dano na tatrasoft.sk
Úterý Srpen 28 11:15:34 CEST 2001

Bol som postavený pred nasledovný problém.

Jednému zákazníkovi sme predali Cisco 1601R serial/ethernet.
Bolo nakonfigurované tak aby vytvorilo Demilitarized zone,
takľe serial port bol ipunnumbered a ethernet niesol prvú
adresu z ip subnetu pridelenú od providera.

Cisco zdochlo a potreboval by som ho dočasne veµmy rýchlo nejako
nahradi».

počítačom
s linuxom, a ako sa dá terbárs pri PPP nadefinova» aby sériové rozhranie
nemalo
pridelenú IP adresu, ale IP adresu by mala pridelená eth katra ???

Alebo linky kde sa takéto čosi dá nájs»...

Diky moc...

Daniel POGAČ
TatraSoft Group s.r.o.
Sibirska 4