IP unnumbered...

Juraj Ziegler e na hq.sk
Úterý Srpen 28 11:26:08 CEST 2001

> Vedeli by ste mi niekto poradi? ako by sa to dalo nahradi? nejak?m
> po??ta?om
> s linuxom, a ako sa d? terb?rs pri PPP nadefinova? aby s?riov? rozhranie
> nemalo
> pridelen? IP adresu, ale IP adresu by mala pridelen? eth katra ???

* ciscam velmi nerozumiem, nikdy som ziadne v ruke nedrzal, ale nestacilo by
  seriovy port nasmerovat iba konzolu? ma tam to cisco nieco viac ako len
  konzolu? nastavit sa to da v jadre, ak ma byt konzola _len_ na seriovom
  porte, aj lilo sa tak da nakonfigurovat. ak ma byt koznola _aj_ na seriovom
  porte, staci pridat do /etc/inittab vhodny riadok s vhodnym getty

* a vytvorenie DMZ budu AFAIK potrebne aspon 2 sietove karty, pripadne aj s
  tromi si to viem predstavit (out, DMZ, internal).

[e]