Automaticke vytaceni spojeni a ukonceni.

linux na trinidon.cz linux na trinidon.cz
Úterý Srpen 28 11:32:49 CEST 2001

Preji krasny den.

Potrebuji na proxy serveru automaticke vytoceni, spojeni na internet (kdyz nejaky lokal bude pozadovat) a ukonceni pres externi ISDN modem.
Mam RH6.2 a pro pripojeni pouzivam WVDIAL. (PPP verze 2.3.11)
Ve WVDIAL jsem nenasel zadnou moznost k nastaveni.

1. Existuje nejaky program na toto? (Bude si rozumet s WVDIALem?)
2. Jde to vyresit pouze scriptem? (Mohu poprosit o tento script? Nazev a kde ke stazeni ...)
3. Muze mi nekdo pomoci svou vlastni zkusenosti? (Ktere reseni se mu zda byt lepsi?)

Snazil jsem se cokoli nalezt na internetu, ale kdyz nevim co (pripojeni, auto connect atd.), tak se moc nedari.

Moc dekuji za venovany cas a usili.

MINKA Petr
Trinidon
linux na trinidon.cz