Automaticke vytaceni spojeni a ukonceni.

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Úterý Srpen 28 12:19:31 CEST 2001

> Preji krasny den.
>
> Potrebuji na proxy serveru automaticke vytoceni, spojeni na internet (kdyz nejaky lokal bude pozadovat) a ukonceni pres externi ISDN modem.
> Mam RH6.2 a pro pripojeni pouzivam WVDIAL. (PPP verze 2.3.11)
> Ve WVDIAL jsem nenasel zadnou moznost k nastaveni.

K automatickemu vytaceni slouzi program diald. Pro RedHat ho najdete na na
ftp.linux.cz/pub/linux/redhat-contrib.
Konfiguruje se v souborech /etx/diald.conf a /etc/diald/connect.
Do souboru /etc/diald/connect se musi pridat sekvence prepinajici
komunikaci modem<->PC do asynchroniho rezimu (vetsinou ATB4).

Priklad konfigurace vam muzu poslat az zitra, nebot se ke stroji, na
kterem jsem to konfiguroval dnes nedostanu.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..