Window Maker a klavesove skratky

Juraj Ziegler e na hq.sk
Úterý Srpen 28 11:47:41 CEST 2001

On Tue, Aug 28, 2001 at 11:19:27AM +0200, Marian Cavojsky wrote:
> Ako to mam riesit, ked pouzivam aouomaticke generovanie menu?
> Po naistalovani balika sa mi programy automaticky pridaju do menu.
> (Pouzivam Debian), Je i ina moznost ako si cele menu napisat sam a rucne
> si potom do neho pridavat programy, ktore chcem?

Ja si sice pridavam programy do menu rucne. Ale generovanie menu funguje tak,
ze baliky obsahuju subor, ktory obsahuje informacie potrebne na vytvorenie
menu pre rozne window manageri. Mozno by slo tento subor spravne upravit, a
nechat menu znovu vygenerovat. Alebo upravit ten skript ktory z takehoto
meta-menu generuje menu pre Window Maker.

Dalsia moznost je si ten prepinac 'zavesit' do docku, a nastavit mu skratku
tam. Vtedy bude nezavisly od menu.

> Mozno som nieco zle pochopil. Uz davno som sa vo WM nervtal, pretoze ked
> som to urobil naposledy, musel som ho odinstalovat a nainstalovat spat,
> lebo som nevedel dat spat zmeny, prave ohladom menu.

Definicia menu, vlastnosti jednotlivych okien a dockov je v ~/GNUStep/Default/

[e]