Re(2x): XFree86 4.1 a ceska klavesnice

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Srpen 28 12:25:39 CEST 2001

On Tue, 28 Aug 2001 Martin.Sanda na mmp.cz wrote:

> Dovolim si pridat drobnou zkusenost (zrejme stale jeste) zacatecnika v
> Linuxu, nebo spise presneji, zkusenost bezneho uzivatele, to zni lip :)
> Minuly tyden jsem byl nucen preinstaovat system, protoze jsem musel udelat
> misto na disku pro jeden program, ktery nutne potrebuji ke skenovani (M$
> Windows (poznamka pravdomluvneho e-mailoveho klienta) :)
> Po instalaci mi v KDE 2,1 nechodilo prepinani klavesnice  (pomoci KDE,
> nikoli primo X, o prepinani pomoci L+P Shift jsem, priznam se bez muceni, az
> do vypuknuti teto debaty, nevedel).  Jediny rozdil, mezi ceskou a us
> [...]

Ne, me prepinani na KDE funguje v poradku, cestina take, takze to musel
byt lokalni problem.

Jedna se predevsim o to, ze stavaji verze 4.1.x MENI ZASADNIM zpusobem
chovani ceske a slovenske klavesnice, coz je docela neprijemne, protoze se
to projevi v podzimnich verzich distribuci, kdy uzivatele pracujici na
starsich verzich  maji uplne jine ovladani nez uzivatele pracujici
na nove verzi s tim, ze TI NOVI UZIVATELE SI TO NEMOHOU ZMENIT, protoze
tam ty mapy proste chybi!!!

R.V.