zmaten z gcc, glibc...

Úterý Srpen 28 12:59:01 CEST 2001

> Nelze predpokladat, ze se vsichni 100% domluvi a ze bude vse perfektni.
> Nelze take odsuzovat, protoze kazdy mel sve duvody. Lze jen zkusit
> porozumet a zkusit pomoci, protoze to je jedine produktivni reseni.

	Ano, mas samozrejme pravdu, muzes mi vsak rici jediny argument, proc
nelze vytvorit interface, ktery byt nepredpoklada nejake nove
trendy/vlastnosti (neni na ne pripraven) by byl zpetne kompatibilni?
Jediny argument, ktery beru castecne, je efektivita (skutecna
'propustnost' tohoto Interface) - je vsak sporne, zda-li je efektivnejsi
mit stabilni interface a na nej navazano spoustu produktu (byt
pomalejsich) nebo neustale upravovanou skalu (znacne omezenou) produktu
a kdo nejde s dobou ma smulu... - chapu, ze i interface je treba nekdy
radikalne rozsirit (srovnej s MS Windows - prechod z Win16 na Win32 byl
nekolik let a s patricnou podporou na prechod (Win32s)) bez moznosti
zpetne kompatibility, ale delat to kazde rekneme 2 roky (pokud jsi
nesledoval, tak jen co ja jsem zazil, pak komplexni vymena interface pro
sitovy subsystem - castecne pomohlo vyuziti netlink knihovny; totalni
zmena PCI interface (to postihlo vsechny drivery (sitovky, grafiky, mass
storage apod.), ktere obsluhovali zarizeni na PCI; QoS, firewall apod. a
urcite i dalsi..), to vazne ne...

> Neproduktivni je jen nadavat :-(  [neni mineno osobne, nase debata je
> sice vyhranena, ale cetl jsem uz mnohem, mnohem horsi :-)]

	Z teto pozice nadavam jako obet, ktera se upsala dablu (Linuxu)...'-)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno