zmaten z gcc, glibc...

Úterý Srpen 28 14:06:30 CEST 2001

On Tue, 28 Aug 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> radikalne rozsirit (srovnej s MS Windows - prechod z Win16 na Win32
> byl nekolik let a s patricnou podporou na prechod (Win32s)) bez
> moznosti zpetne kompatibility, ale delat to kazde rekneme 2 roky
> (pokud jsi nesledoval, tak jen co ja jsem zazil, pak komplexni vymena
> interface pro sitovy subsystem - castecne pomohlo vyuziti netlink
> knihovny; totalni zmena PCI interface (to postihlo vsechny drivery
> (sitovky, grafiky, mass storage apod.), ktere obsluhovali zarizeni na
> PCI; QoS, firewall apod. a urcite i dalsi..), to vazne ne...

I ve svete Windows je normalni, ze musi byt ruzne drivery pro verze '95,
'98, '2000, 'SE, 'XP, 'NT atd.

U aplikaci jsem to uz vysvetloval - neni poreba menit tak casto pouzivane
knihovny, natoz pouzivany kompilator.

Existence jednotneho, nemenneho a zpetne kompatibilniho rozhrani neni
proto nezbytne nutne a svym zpusobem by vedlo ke snizeni vykonu, narustu
potencialnich chyb atd.

--
                        Milan Kerslager