PCMCIA orinoco silver rozpoznana jako pametova karta

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Úterý Srpen 28 13:12:18 CEST 2001

Pokud si dobre pamatuji tak carmgr prirazuje kartu podle zaznamu v souboru
config.

PRIKLAD :

[root na firewall dan]# /sbin/cardctl ident
Socket 0:
  product info: "Lucent Technologies", "WaveLAN/IEEE", "Version 01.01", ""
  manfid: 0x0156, 0x0002
  function: 6 (network)
Socket 1:
  no product info available

Vyhleda v souboru config tuto cast:

card "Lucent Technologies WaveLAN/IEEE"
  version "Lucent Technologies", "WaveLAN/IEEE"
  bind "wavelan2_cs"

na jejim zaklade spusti wavelan2_cs

wavelan2_cs       6                                        1
ds                       2    [wavelan2_cs]               2
i82365                5                                        2
pcmcia_core        9    [wavelan2_cs ds i82365] 0

Takze bych hadal cardmgr ze nenajde pozadovany zaznam v souboru config.
Ja pouzivam ovladac primo od Lucentu, pro jiny musi byt samozrejmne uveden
jiny nazov modulu.

Dan