PCMCIA orinoco silver rozpoznana jako pametova karta

Karel Beneš benes na is.svitavy.cz
Úterý Srpen 28 16:45:24 CEST 2001

Zdravim,

> [root na firewall dan]# /sbin/cardctl ident
> Socket 0:
>   product info: "Lucent Technologies", "WaveLAN/IEEE", "Version 01.01", ""
>   manfid: 0x0156, 0x0002
>   function: 6 (network)
> Socket 1:
>   no product info available
>
> Vyhleda v souboru config tuto cast:
>
> card "Lucent Technologies WaveLAN/IEEE"
>   version "Lucent Technologies", "WaveLAN/IEEE"
>   bind "wavelan2_cs"
>
> na jejim zaklade spusti wavelan2_cs

presne tak. Jenze ja tam ty zaznamy presne takto mam. Spis tusim, ze
cardmgr z karty nedostane informaci, ze je od "Lucent Technologies" a
"WaveLAN/IEEE" a tedy nepriradi wavelan2_cs ani cokoliv jineho, co
bych mel "bindnuto" v sekci card "Lucent...."

--kb