IP unnumbered...

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Srpen 28 13:13:54 CEST 2001

On Tue, 28 Aug 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Unnumbered porty ala CISCO v Linuxu udelate napr. tak, ze vice zarizeni
> (pppd, eth apod.) bude mit tu samou IP adresu - pokud k tomu pridate
> patricne routovani, mate presne co hledate... sam jsem neveril, kdyz
> jsem prvni takto 'korektni' router postavil, ze je to mozne (me logice a
> znalostem o sitich se to pricilo), ale asi je to to same, co interne s
> tim to CISCO udela...

Tohle me celkem zaujalo. Ale nejak si nedovedu predstavit to routovani...

To jako kdyz dam routu na eth0 a tu stejnou na ppp0, tak se mi paket
rozdvoji? To snad ne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví