IP unnumbered...

Úterý Srpen 28 12:40:29 CEST 2001

>   konzolu? nastavit sa to da v jadre, ak ma byt konzola _len_ na seriovom
>   porte, aj lilo sa tak da nakonfigurovat. ak ma byt koznola _aj_ na seriovom
>   porte, staci pridat do /etc/inittab vhodny riadok s vhodnym getty

	Unnumbered porty ala CISCO v Linuxu udelate napr. tak, ze vice zarizeni
(pppd, eth apod.) bude mit tu samou IP adresu - pokud k tomu pridate
patricne routovani, mate presne co hledate... sam jsem neveril, kdyz
jsem prvni takto 'korektni' router postavil, ze je to mozne (me logice a
znalostem o sitich se to pricilo), ale asi je to to same, co interne s
tim to CISCO udela...

	Pokud ukazete presnou cast topologie site, kde ma byt ten router s
Linuxem, nepochybne Vam budeme moci poradit kvalifikovaneji...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno