zmaten z gcc, glibc...

Úterý Srpen 28 15:22:48 CEST 2001

> I ve svete Windows je normalni, ze musi byt ruzne drivery pro verze '95,
> '98, '2000, 'SE, 'XP, 'NT atd.

	Milane, prosim argumentuj k veci - bavime se nikoli o driverech, ale
hlavne o aplikacich, PCI samozrejme zasahuje do obou oblasti...(doufam,
ze ipchains/ipfwadm/iptables nepovazujes za driver, ale rekneme za
middleware, software jeste napsan nebyl, protoze jiz v okamziku vydani
bude k nicemu'-)

> U aplikaci jsem to uz vysvetloval - neni poreba menit tak casto pouzivane
> knihovny, natoz pouzivany kompilator.

	Pak nevim o cem jsme se tu dneska bavili - ja se naopak domnivam, ze je
velky problem dneska vybrat vyvojove nastroje tak, abych se kazdych 1/2
roku nemusel zabyvat tim, co s moji aplikaci bude...

> proto nezbytne nutne a svym zpusobem by vedlo ke snizeni vykonu, narustu
> potencialnich chyb atd.

	Snizeni vykonu ano, kazda sranda neco stoji, narust potencialnich chyb
vidis kde? Snaha obejit Interface (problem prasete), vyzralost
technolgie, reseni apod. je prave to, co se v Enterprise nosi...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno