LINUX všeobecně - delší II

Jiri Vaclavovic jvaclavovic na tinysoftware.cz
Úterý Srpen 28 16:38:08 CEST 2001

Jan Nováček wrote:

>1. Po nainstalování Linuxu jsem si okamžitě nainstaloval modem

nemate nastaven nameserver - zkuste do resolv.conf pridat radku
nameserver "ip adresa nameserveru"

>3. Hledám e-mail program pro Linux. Moje požadavky:

teto oblasti jsem venoval znacnou cast zivota abych zjistil, ze mi
nevyhovuje temer nic :) nicmene zkuste:

mutt
pine
 - to jsou textovi klienti, zejmena mutt je hodne konfigurovatelny,
nebyt toho, ze ted delam vetsinou v oknech, asi by to u me vyhral
kmail
mozilla
evolution
balsa
cronos
- to jsou graficti: evolution je v rannem stadiu vyvoje, ostatni v o
neco pozdejsim

nic lepsiho jsem nenalezl. osobne pouzivam mozillu, protoze je
multiplatformi, o spokojenosti s ni ale nemuze byt ani rec

scat