LINUX všeobecně - delší II

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Úterý Srpen 28 11:22:06 CEST 2001

Dobrý den,
 jsem tu opět se svými problémy :-).

 1. Po nainstalování Linuxu jsem si okamžitě nainstaloval modem
 (analog. ext Well 56kpbs). Připojil jsem se k internetu a začal
 brouzdat. Vše v pořádku. Po několika dnech jsem přidal do PC
 (Celeron, 128MB, Realtek 8029, RH 7,1) síťovou kartu, síť funguje,
 internet nikoliv. Modem vytočí číslo, spojí se s ISP, ale to je vše.
 Prohlížeč nereaguje. Po napsaní např. www.root.cz, se o "něco"
 pokouší, ale k načtení www nedojde. Nefunguje ani pošta...(ping,
 telnet nezkoušel jsem).

 2. Tento dotaz se týká TV Tuneru s radiem (BrooktreeFusion 878). Jak
 jsem vyčetl v konferenci, tato karta by měla fungovat. Jenže mně
 zatím né. (VGA NVidia TNT2 Pro). Je někde nějaké howto k rozběhnutí?
 Linux kartu najde, správně označí.byla zde zmínka o několika
 programech, přes které je možno TV sledovat. Který z nich mi
 doporučíte? Bude fungovat i rádio?

 3. Hledám e-mail program pro Linux. Moje požadavky:
 zvládat velké počet mailů (tisíce), v těchto mailech umět rychle
 vyhledávat, jednoduché zálohování - nejen zpráv, kontaktů ale i nastavení
 účtů, šablon, přísloví, atd., možnost synchronizace (notebook na
 cesty a na doma, stáhnu poštu do notebooku, ale tu samou poštu chci
 mít i v desktopu a obráceně), české prostředí. Mohl by být i komerční.

 4. Vyskytuje se někde nějaké české čtení k Squid? Popis parametrů
 atd. Vlastně nejlepší, které jsem objevil, je přímo v conf. souboru
 squid (angl.)

 Dále bych chtěl poděkovat všem, kteří mi zodpověděli moje dotazy v
 mailu "Linux všeobecně - delší I".

--
S pozdravem,