PCMCIA orinoco silver rozpoznana jako pametova karta

Marian Jancar marian.jancar na infonet.cz
Úterý Srpen 28 18:26:57 CEST 2001

Karel Beneš wrote:

> presne tak. Jenze ja tam ty zaznamy presne takto mam. Spis tusim, ze
> cardmgr z karty nedostane informaci, ze je od "Lucent Technologies" a
> "WaveLAN/IEEE" a tedy nepriradi wavelan2_cs ani cokoliv jineho, co
> bych mel "bindnuto" v sekci card "Lucent...."

Tohle mi delalo par karet s jednim pocitacem tesne po zapnuti, kdyz se to
nechalo nejakou doby zahrat, zacalo to chodit. V cardmgr je hack, ze kdyz
nedostane z karty prislusne informace, povazuje ji za pametovou kartu, kvuli
vyskytu (starych ?) nekorektnich pametovych karet.

Marian Jancar