Fw: Samba 2.2.1 a PDC

Petr May p.may na atlas.cz
Úterý Srpen 28 19:20:21 CEST 2001

 Skupiny pod linuxem mam vytvoreny a na linuxovem serveru sdilene
 adresare chodi bez problemu.
 viz. (valid users = @skupina1 @skupina2 uzivatel1 uzivatel2)

 Problem je, ze potrebuji nastavit sdileni adresaru na nekterych PC
 s WinNT a Win2000 pro jednotlive skupiny.

 Pri nastavovani opravneni pro sdileni adresare se mi ve WinNT
 zobrazi uzivatele domeny, kteri jsou v souboru "/etc/samba/smbpasswd"
 a skupiny "domain admin" a "domain users", jine skupiny nevidim.
 Nastaveni opravneni pristupu k adresari pro jednotlive uzivatele
 chodi bez problemu, ale nechodi nastaveni opravneni pro skupiny.
 Pokud pri nastavovani opravneni pouziji tlacitko "hledat" a zadam
 "skupina1",
 tak se mi skupina zobrazi jako "DOMENA\skupina1" s popisem "Local
 unix group". Tu sice muzu pridat do opravneni pristupu k adresari,
 ale clenove dane skupiny stejne k tomuto adresari pristup nemaji.
 ("pristup odmitnut")

 S pozdravem
 Petr May