Fw: Samba 2.2.1 a PDC

David Lukastik david.lukastik na svkuh.cz
Středa Srpen 29 10:21:46 CEST 2001

On 28 Aug 2001 19:20:21 +0200, Petr May wrote:
>  Skupiny pod linuxem mam vytvoreny a na linuxovem serveru sdilene
>  adresare chodi bez problemu.
>  viz. (valid users = @skupina1 @skupina2 uzivatel1 uzivatel2)
>
>  Problem je, ze potrebuji nastavit sdileni adresaru na nekterych PC
>  s WinNT a Win2000 pro jednotlive skupiny.
>
>  Pri nastavovani opravneni pro sdileni adresare se mi ve WinNT
>  zobrazi uzivatele domeny, kteri jsou v souboru "/etc/samba/smbpasswd"
>  a skupiny "domain admin" a "domain users", jine skupiny nevidim.
>  Nastaveni opravneni pristupu k adresari pro jednotlive uzivatele
> [...]

Zdravim,

vyzkousejte vyeditovat v smb.conf jeste moznosti:

admin users = jmeno_admina1, jmeno_admina2
domain admin group = @adminova_skupina

Me to pri tomto nastaveni chodi. Pokud zde nebyl spolupracovnik vypisovalo mu to podobne hlaseni.

Vyzkousejte, zda Vam to pomuze.

S pozdravem,

David Lukastik