ftp server za firewallem

Peter VADKERTI pvadkerti na cmc.sk
Úterý Srpen 28 19:26:13 CEST 2001

Zdravim, potrebujem radu,
mam jednoucelove zariadenie barricade SMC7004BR v sieti ktore funguje ako switch a ma v sebe aj firewall, konfiguruje sa iba cez web rozhranie, a zvonku sa tvari ako jedno PC, mam za nim linux mandrake 8.0 a na nom proftpd server, v ramci LAN sa dostanem na ftp server bez problemov, z vnutra idem von tiez v pohode ale zvonka ani za svet, nastavil som aj v nastaveniach toho zariadenia SMC virtualny server dokonca som ip toho linuxu dal aj ako demilitarize zone a nic, nedostanem sa cezen zvonka na ftp server.. Nemate niekto s tym skusenosti potrebujem poradit. S pozdravom peter vadkerti