zmaten z gcc, glibc...

Úterý Srpen 28 19:28:38 CEST 2001

On Tue, 28 Aug 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Pokud mas RH7.0 - byla cesta jak dostahnou compatible modu s radou 5.X?
> Vim, ze nedavno tady v konferenci nekdo problem resil (binarni aplikace
> pro RH 5.X), nevim vsak s jakym vysledkem...

Melo by stacit dopnit do systemu compat-* balicky z verze 6.2 a dat pozor
na pripadne konflikty v souborech. Osobne jsem to nezkousel, ale nemel by
tam byt zadny zasadni problem.

> 	Ne, ona ta podrizenost je trochu jina, nez by ji radi asi nekteri
> videli - mam normu/interface, proste dohodu, ze A je A a + je operace
> konkatenace, pak mam vse ostatni, pokud to zacneme delat z opacneho
> konce vypada to tak jak nyni...

Problem asi bude take v tom, ze norma jazyka C++ se dost menila a nemela
jednotny vyklad. Pokud jsem dobre koukal, u GCC 3.0 se psalo, ze
implementuje 'almost all' z norem pro C++, takze je to asi skutecne
slozite (osobne v C++ neprogramuji, jen jsem cosi opravoval).

QA je kvuli verzim u Linuxu asi slozity, ale bude asi take slozity i u
jinych OS. To, ze dosud nemame dostatecne nastroje je problem, ale resi se
(GCC 3.x by melo byt v techto ohledech lepsi, nez predchozi gulas, to se
asi shodnem).

Nove verze distribuci vychazeji a vychazet budou. Kazda bude mit jinou
verzi Glibc a celkovy problem bude asi porad stejny (tj. napr. jedna
distribuce bude mit nove jadro, nove knihovny, ale starsi kompilator a
jine distribuce to budou mit jinak).

BTW: proc se bavime vlastne o kompilatoru jako o problemu, kdyz se
     porad narazi na komercni aplikace, ktere si zakaznik sam
     nepreklada? ;-)

--
                        Milan Kerslager