ftp server za firewallem

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Srpen 28 19:57:08 CEST 2001

> zkuste pasivni mod protokolu (prikaz passive radkoveho ftp

nejde o klienta za firewallem - ale server za firewallem. Cili PASV ma zcela
opacny ucinek - naopak obycejny rezim by  mel fungovat lepe, protoze pujde o
spojeni zpoza firewallu do Internetu (coz by mohlo firewallem projit).

Problemy jsou zrejme jiz s navazovani kontrolniho spojeni (chtelo by to
nejako port forwarding na tom firewallu)

D. Toman