ftp server za firewallem

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Úterý Srpen 28 20:52:24 CEST 2001

Dne út 28. srpen 2001 19:57 Dalibor Toman napsal(a):

> nejde o klienta za firewallem - ale server za firewallem.
> Cili PASV ma zcela opacny ucinek - naopak obycejny rezim
> by  mel fungovat lepe, protoze pujde o spojeni zpoza
> firewallu do Internetu (coz by mohlo firewallem projit).
>
> Problemy jsou zrejme jiz s navazovani kontrolniho spojeni
> (chtelo by to nejako port forwarding na tom firewallu)

vsak o tom mluvim. Chapu puvodni mail tak, ze  kolega psal
o tom, ze se na ftp server dostane z vnitrni site, ale ne z
venku. Tak jsem si myslel, ze by mohlo pomoci, aby se
spojeni navazovalo od serveru na klienta (zmineny passive
mod) a nikoliv normalne z klienta na server (coz navic
otvira jeste jedno spojeni).

> D. Toman

					Z.P.