VI + highlight syntax

Dalibor Straka dast na regionet.cz
Úterý Srpen 28 23:46:59 CEST 2001

Preji pekny den,

pasky na ji.cz wrote:

> Coz, pokud mate /usr na zvlastni partition, mate nejake tezke problemy,
> bootujete s init=/bin/bash a nahodou potrebujete neco zeditovat, vas privede
> do velice zajimave situace... ;-)

jako lepsi se mi jevi definovat alias
alias vi='/usr/bin/vim'

pak si vas /bin/vi budete muset volat prave takto.

Co se tyka te prekerni situace s /usr na samostatne partition, tak jsem
se dostal do podobne posrane situace, ale nastesti po e2fsck a mountu,
ktere oba fungovali jsem pripojil /usr a ziskal editor (nak sem blbe
vypnul notebooka kdyz jsem si myslel, ze jede na bakterie).

S pozdravem Dalibor