Diskuze o vyvoji jadra (zmenen subject)

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Středa Srpen 29 00:10:03 CEST 2001

    OB> Budoucnost Linuxu je nejista, ale hlavni ukol, zda se,
    OB> splni. Demonopolizuje trh.

[...]

    OB> Totez IMHO ceka Linux. Pouze je otazkou, zda se mu podari
    OB> vyplnit to, co je z historickeho hlediska jeho hlavnim ukolem,
    OB> to jest porazit Windows v boji o prvenstvi mezi desktopovymi OS.

Pro mě osobně má Linux trochu jiný smysl.

Dosáhnout onoho prvenství lze v zásadě dvěma způsoby: Buď jako vedlejší
efekt toho že lidé pochopí určitou příležitost (a že se během té doby
neobjeví "lepší" systém:-), nebo tím že Linux bude jako Windows.
Dojde-li k tomu druhému, bude celkový pokrok nulový.  Což patrně
nastane, neboť ve srovnání s pokrokem v myšlení lidí je přizpůsobení
softwaru a věcí okolo něho velmi snadné.

Milan Zamazal

--
I think any law that restricts independent use of brainpower is suspect.
                                               -- Kent Pitman in comp.lang.lisp