FEC a bonding (was: Vykon Linux routera/firewallu)

Veros Kaplan veros na tac.cz
Středa Srpen 29 13:49:19 CEST 2001

David Rohleder wrote/napsal:

: >    Karty 2x rtl8029, switch (nějaké HP, je na tom moc čísel), to má prý
: > poznat sám od sebe, ale nevím. Nekonfiguroval jsem ho já.
:
: IMHO neexistuje zpusob, jak automaticky zjistit, ze na danych portech
: bezi etherchannel. To se musi rucne nakonfigurovat. Etherchannel nema
: zadny protokol, ktery by se treba dal detekovat.
:
: Pokud se bonding karty zapoji do switche, ktery tak neni nakonfigurovany,
: dojde s nejvetsi pravdepodobnosti k trashovani v bridgovacich tabulkach
: ve switchi, coz neni vec, ktera by se switchi zamlouvala a vykon
: takoveho switche se muze vyrazne zpomalit, pokud se z toho uplne nesesype.

      Moje naivní představa byla, že to pozná podle toho, že má na dvou
portech stejnou MAC adresu, ale jak se nad tím tak zamýšlím, tak je to
asi nesmysl. Nejspíš půjdu najít toho člověka, co ten switch
konfiguroval.

S pranim krasneho dne

Věroš Kaplan
--