FEC a bonding (was: Vykon Linux routera/firewallu)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Srpen 29 18:46:17 CEST 2001

veros na tac.cz (Veros Kaplan) writes:

> David Rohleder wrote/napsal:
>
> : >    Karty 2x rtl8029, switch (nějaké HP, je na tom moc čísel), to má prý
> : > poznat sám od sebe, ale nevím. Nekonfiguroval jsem ho já.
> :
> : IMHO neexistuje zpusob, jak automaticky zjistit, ze na danych portech
> : bezi etherchannel. To se musi rucne nakonfigurovat. Etherchannel nema
> : zadny protokol, ktery by se treba dal detekovat.
> :
> : Pokud se bonding karty zapoji do switche, ktery tak neni nakonfigurovany,
> [...]

Pozor na drobne problemky, treba ze na ciscu je mozne FEC postavit
pouze na sousednich portech (a to jeste nevim, jestli nemusi zacinat
na nejakem nasobku mocniny 2 :).

Brno, Czech Republic