quota

Středa Srpen 29 16:42:51 CEST 2001

On Wed, 29 Aug 2001, Jiří Šereda - MEMORY computers wrote:

> 1. Pokud mazu uzivatele, jakym zpusobem ho smazu ze seznamu quoty?
> Nebo tam musi zustat na vecnost?

Zrusite mu soubory na tom disku (nebo je predate nekomu jinemu). Jadro se
orientuje podle ID vlastnika souboru (adresare).

> 2.  Pokud se prekroci velikost schranky posle se e-mail
> autorovi(odesilateli). A to nasledujici:
>
> The original message was received at Wed, 29 Aug 2001 10:49:39 +0200
> from gildor.pel.cz [195.128.209.230]
>
>    ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
> <gildor na pel.cz>
>
>    ----- Transcript of session follows -----
> procmail: Quota exceeded while writing "/var/spool/mail/gildor"
> 550 <gildor na pel.cz>... Can't create output

To chybove hlaseni generuje procmail. Videl jsem lepsi opatreni - misto
quoty to kontroloval skript, ktery umel mazat stare zpravy (takze se nic
nevracelo, ale uzivatel dostaval uhledne pripravene automaticke nadavky).

Mozna nekdo z konference nabidne, ja ho nemam.

--
                        Milan Kerslager