quota

Jiří Šereda - MEMORY computers jsereda.memory na pel.cz
Středa Srpen 29 14:24:32 CEST 2001

DD,

Mam nasledujici problem rozchodil jsem quotu na RH6.2. Pustil jsem ji na disku pro kontrolu posty v /var/spool/mail
Vse chodi vporadku jen by  me zajimalo

1. Pokud mazu uzivatele, jakym zpusobem ho smazu ze seznamu quoty? Nebo tam musi zustat na vecnost?

2.  Pokud se prekroci velikost schranky posle se e-mail autorovi(odesilateli). A to nasledujici:

The original message was received at Wed, 29 Aug 2001 10:49:39 +0200
from gildor.pel.cz [195.128.209.230]

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<gildor na pel.cz>

procmail: Quota exceeded while writing "/var/spool/mail/gildor"
550 <gildor na pel.cz>... Can't create output

Jak se da zmenit posilany text? Bude to pravdepodobne nekde v nastaveni, ale ja precet snad vsechny man ke quote a nidke se nic o tom nepise. Potreboval bych zmenit : Quota exceeded while writting. Nebo alpon tam pridat vlastni text.

Predem dekuji

Jiří Šereda
jsereda.memory na pel.cz