RE: Vypalování distribuce.

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Středa Srpen 29 17:11:24 CEST 2001

> Hmmm. A kdyz prejmenuju treba *.png na *.jpeg, tak mam razem
> obrazek ve formatu JPEG, co? :))) No takhle tedy asi ne,
> proste ISO image je potreba vypalovat tim, co umi ISO image
> precist. BTW Nero to umi bezproblemove od predposledni verze
> 5.5.3.5, posledni verze zvladne i vypalovani DVD ISO nebo
> bootovatelne DVD na DVD+RW, DVD-RW a DVD-R - nezkousel jsem.
> ;), jinak treba CDRWin nebo onen jiz zminovany Roxio (drive
> Adaptec) ECDC... Paleni zdar!

Vy jste to spatne pochopil... Nero jako priponu pro ISO image
pouziva *.nrg (v te verzi co mam ja ci ta, kterou mam v praci
je 5.0.1, dle ktere jsem svoji odpoved psal).
Standardne (ve starych verzich) to nacist umi jenom tak, ze pri
volbe Burn image date Vsechny typy souboru nebo jak jsem psal,
zmenite jejich koncovku na *.nrg. S koncovkou *.iso to standardne
(ve starych verzich) neumi.

Samozrejme vim, ze kdyz zmenim priponu nejakeho souboru, ze se
nezmeni jeho vnitrni struktura ci format. Takova lama zase nejsem.
(To by se dobre delali DivXy z DVDecek... :o))) )

BTW Tazatel se ptal jak to vypalit pod Nerem, tak jsem napsal
postup, jak to udelat. Ja to delam tak, jak jsem psal (tedy vyberu
Vsechny typy souboru). Mam takhle vypaleny RH 7.1 US i CZ a
no problem. Mam nejakou verzi 5.5.x.x, ktera to jeste jako priponu
nezna a DVD disky vypalovat neumi. Jestlize je uz novejsi verze,
ktera umi standardne *.iso soubory, tak nevidim problem (pokud ji
tazatel ma, ja teda rozhodne dneska provadim upgrade).

S pozdravem

--

Richard Bukovansky

/*
 * Identify the flock of penguins
 */

- ./arch/alpha/kernel/setup.c (L-K 2.4.5)