RE: Vypalování distribuce.

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Čtvrtek Srpen 30 11:43:31 CEST 2001

> Vy jste to spatne pochopil... Nero jako priponu pro ISO image
> pouziva *.nrg (v te verzi co mam ja ci ta, kterou mam v praci
> je 5.0.1, dle ktere jsem svoji odpoved psal).
> Standardne (ve starych verzich) to nacist umi jenom tak, ze pri
> volbe Burn image date Vsechny typy souboru nebo jak jsem psal,
> zmenite jejich koncovku na *.nrg. S koncovkou *.iso to standardne
> (ve starych verzich) neumi.
>
> Samozrejme vim, ze kdyz zmenim priponu nejakeho souboru, ze se
> nezmeni jeho vnitrni struktura ci format. Takova lama zase nejsem.
> (To by se dobre delali DivXy z DVDecek... :o))) )

Ja jsem si jen tak trochu rejpnul. ;) Nicmene mam takovy pocit, ze nejaky drobny rozdil mezi *.nrg a *.iso tam v jistych verzich byl, no nic, pokud to funguje, tak neni duvod se v tom vrtat... Nicmene s tim DivX - jo to by byla parada! :))

> no problem. Mam nejakou verzi 5.5.x.x, ktera to jeste jako priponu
> nezna a DVD disky vypalovat neumi. Jestlize je uz novejsi verze,
> ktera umi standardne *.iso soubory, tak nevidim problem (pokud ji
> tazatel ma, ja teda rozhodne dneska provadim upgrade).
>
> S pozdravem

Doporucuji bud tu uplne posledni 5.5.4.0, jestli mate doma nejaky to DVD palidlo ;) nebo 5.5.3.5, oboji funguje zatim naprosto bez problemu a na zadne bugy jsem dosud nenerazil (az na jeden velkej - Windoze ;)

Preji prijemny den.

Jakub Moc