zmaten z gcc, glibc...

Středa Srpen 29 17:13:34 CEST 2001

On Wed, 29 Aug 2001, Robert Vojta wrote:

>   Ale pokud jsem to cele dobre pochopil, tak veta "So take all of the above
> with a pinch of salt." ktera je uvedena "pod" e-mailem, vyvraci

>         ^^^^^...

At to ctu, jak to ctu, pravidla jsou z toho jasna a pomene dobre si
pamatuji i na zbytek diskuze, ktera se okolo toho vedla.

Jednoznacne je tam napsano, proc byl prijat ReiserFS (i pres striktni pred
tim vyhlasena pravidla o prijimani pouze oprav) a za jakych podminek bude
prijat nejaky dalsi FS (a ze Linus nechce, aby mu do te doby zadne patche
chodily).

Zaverecny odstavec je (podle mne) postaven tak, ze konecne rozhodnuti
zavisi na jeho usudku a ze stanovene mantinely nejsou pro nej zavazne (tj.
ze to neslibuje). To presne odpovida i jeho postojum k tomu, kdyz se ho
nekdo snazi ovlivnit (tj. snazi se uchovat si vlastni pohled i pres
zretelnou nevoli prislusne 'natlakove' skupiny nebo jedince).

Zminenou vetu o soli si muzem vylozit i tak, ze klidne prijme treba XFS
nebo JFS a na Red Hat s jejich ext3 vubec nedojde (limit vzniku vyvojove
rady). Zalezi jen na tom, kdo tam co chce videt (a obe reakce zatim byly
velmi jednosmerne :-).

--
                        Milan Kerslager