Kernel a header soubory

Jiří Syrový ca253156 na worldonline.cz
Středa Srpen 29 21:11:46 CEST 2001

Mám jeden drobný dotaz - sehnal jsem si jádra 2.4.0 - RedHat 7.1 ... a
patche až do 2.4.9 a poté ho zkompiloval nahodil, ...
A dotaz spočívá v tom, že některé programy, které potřebují hlavičkové
soubory jádra nespolupracují s těmi co jsou v RH 7.1 orig v addr
/usr/include/linux a asm ... - pokud do nich nakopíruju header soubory z
/usr/src/linux-2.4.9/include/linux a asm tak hlásí chybové hlášky a jsou
dostatečně divně promíchané - např.: serialP.h neobsahuje u definice
pciboard vendor, ...  a další nepodstatné proměné a při kompilaci VMware se
nenahodí napíše chybu u highmem.h - u toho že není definováno PAGE_SIZE

Jak nahodit správně header files ???

Děkuji za odpověď