Kernel a header soubory

Robert Vojta robert na v0jta.net
Středa Srpen 29 21:23:28 CEST 2001

> Mám jeden drobný dotaz - sehnal jsem si jádra 2.4.0 - RedHat 7.1 ... a
> patche až do 2.4.9 a poté ho zkompiloval nahodil, ...
> A dotaz spočívá v tom, že některé programy, které potřebují hlavičkové
> soubory jádra nespolupracují s těmi co jsou v RH 7.1 orig v addr
> /usr/include/linux a asm ... - pokud do nich nakopĂ­ruju header soubory z
> /usr/src/linux-2.4.9/include/linux a asm tak hlásí chybové hlášky a jsou

  a) odstrante headery ze stareho/originalniho jadra

     rpm -e kernel-headers --nodeps

  b) potom po vasem kopirovani uklidte

     rm -rf /usr/include/linux /usr/include/asm

  c) nalinkujte nove z aktualniho

     /usr/include/linux -> /usr/src/linux/include/linux
     /usr/include/asm -> /usr/src/linux/include/asm-<vase architektura>,
     predpokladam Intel, takze /usr/src/linux/include/asm-i386

     ln -s /usr/src/linux/include/linux /usr/include/linux
     ln -s /usr/src/linux/include/asm-i386 /usr/include/asm

     [ v pripade, ze mate vase jadro treba v /usr/src/linux-2.4.9, tak
       jeste udelejte pred vyse uvedenyma linkama jeste jeden:
       ln -s /usr/src/linux-2.4.9 /usr/src/linux
     ]

  Ja to delam takhle a jeste mam /usr/src/linux ne jako adresar, ale jako
link na aktualni jadro nebo na to na ktere chci, takze se mi vlastne headery,
atp. prehazuji podle toho kam mam nalinkovan /usr/src/linux a uz se o
/usr/include/linux a /usr/include/asm nestaram.

S pozdravem,
                                                            --Robert V0jta

--
            _
           |-|  __        Robert Vojta (robert-at-v0jta-net)