mutt a omta?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Srpen 29 22:47:13 CEST 2001

On Mon, Aug 27, 2001 at 11:24:15PM +0200, David Kuzela wrote:

> Ne, to opravdu nepouzivam :-). Puvodni dotaz AFAIK znel, jak rict muttu, aby
> pouzil omta misto sendmailu. A jinak nez pres sendmail="neco" to asi nepujde.

Puvodni dotaz znel, jestli nekdo ma rozchozenou kombinaci mutt+omta.
To, ze v .muttrc je 'set sendmail' jsem si nasel taky, ale je to docela
k nicemu, protoze omta by se mel tvarit jako sendmail (ma symlink
/usr/sbin/sendmail -> omta).
Problem mezi mutt a omta je jineho razeni, mutt nejakym zpusobem
predava sendmalu jiste parametry (From hlavicku a podobne) a
omta je z toho ponekud vedle. Takze tu byla treba sance, ze by se dal
mutt, nebo omta nejak umravnit. Bohuzel to asi nejde..

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/