mutt a omta?

David Kuzela david na kuzela.cz
Čtvrtek Srpen 30 21:03:52 CEST 2001

Petr Tomasek pise:
> Puvodni dotaz znel, jestli nekdo ma rozchozenou kombinaci mutt+omta.
> To, ze v .muttrc je 'set sendmail' jsem si nasel taky, ale je to docela

O cemz jste se ale (IMHO) nezminil. Bohuzel uz jsem narazil i na
uzivatele, kteri nevlastnili popis Muttrc, takze jsem radeji
nepredpokladal, ze ho mate.

> k nicemu, protoze omta by se mel tvarit jako sendmail (ma symlink
> /usr/sbin/sendmail -> omta).
> Problem mezi mutt a omta je jineho razeni, mutt nejakym zpusobem
> predava sendmalu jiste parametry (From hlavicku a podobne) a
> omta je z toho ponekud vedle. Takze tu byla treba sance, ze by se dal
> mutt, nebo omta nejak umravnit. Bohuzel to asi nejde..

Zkuste se podviat do mutt*/sendlib.c na funkci mutt_invoke_sendmail(),
je tam videt, jak se sestavuje prikazova radka pro sendmail [totez, ale
vcetne parametru, ktere mutt nepotrebuje vam sdeli u "man sendmail"].
Pak uz zbyva jen opravit omta aby dane argumenty prijimal :-).

--
                                                David Kuzela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-