OT: rusenie TV signalu v case

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Čtvrtek Srpen 30 07:25:47 CEST 2001

Kupil som si video kartu Dart Radio TV (bt878).
Strcil som ju do volneho PCI slotu a spojazdnil
(zatial iba pod Win98).
Problem mam s rusenim pri vacsich frekvenciach
ako 500MHz. Stanicu mi sice naladi ale chodia mi
blesky cez obrazovku co pocut aj vo zvuku. Chcem
sa spytat na skusenosti s rusenim. Myslim si, ze
je to sposobene nejakou kartou, ktora je moc blizko.
Zaujimalo by mi ci niekto vie, ktora z kariet
sposobuje najvacsie rusenie a ktora najmensie.
Chcel by som to vediet, aby som nemusel robit
vela zbytocnych pokusov.
Moje usporiadanie kariet od vrchu az po spodok:
1, Video karta (AGP)
2, 3dfx karta (PCI)
3, TV karta (PCI)
4, SCSI radic (PCI)
5, Sietova karta (PCI)
6, Zvukova karta (ISA)
Kedze je to OT, tak vas prosim odpovedajte mi
radsej na moj mail a nie do konfery. Dakujem.

Igor

Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator

InfoGas a.s., Kozia 17