USB Zip

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Čtvrtek Srpen 30 16:28:51 CEST 2001

No a neni lepsi nez USB radic dalsi IDE (RAID) radic? ;) Ja nevim, ale k externim ZIPkam mam nejak odpor. LPT je kalamita, je to tak pomale, ze to pouzivam jen v pripadech nejvyssi nouze, a USB, hmm... ;) Nevim, jestli je backport USB do 2.2.x konkretne i pro USB ZIPku, asi by spis poradil nekdo jiny.