zmaten z gcc, glibc...

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Srpen 30 09:06:11 CEST 2001

Martin `MJ' Mares schrieb in Nachricht <20010829102435.A444 na albireo.ucw.cz>...

>Zmeny interfacu ve stabilnich jadrech jsou opravdu ridkou vyjimkou.
>Netvrdim, ze vsechny byly nutne (zejmena po nynejsim humbuku okolo maker
>min/max ve 2.4.9 -- chvili jsem si myslel, ze se nam Linus zblaznil),

No tak precital som si ten thread (povodne som to povazoval
za obycajny zabudnuty include, teraz vidim, ze to bolo daleko
zaujimavejsie :-)) a toto je skutocne nieco, co je nad moje chapanie -
direktivne nariadena zmena bez akejkolvek diskusie a vcasneho
varovania, ktora IMHO priniesla viac problemov, ako ich vyriesila...
A navyse zda sa velmi premyslene urobena v case, ked Linus
odide od mailu a necha sa v tom Davida varit sameho.

Len tak dalej, nabuduce by sme mohli urobit nieco na sposob
  #define One 1
  #define Ell l
aby si ludia neplietli '1' a 'l'...

Zdravi