Sitova ASCII tiskaran a filter

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Čtvrtek Srpen 30 14:06:44 CEST 2001

Dobry den,

> Chybi vam polozka "rp=jmeno_tiskarny_na_vzdalenem_hostu"
> Zkuste tu tiskarnu nadefinovat pomoci printtool (v X window)

Psal jsem, ze ta tiskarna mi tiskne. Zajima me, jak tam dostat filter.
Souvisi filter nejak se __jmenem_tiskarny_na_vzdalenem_hostu__, kdyz se
jedna o sitovou tiskarnu?

Napr.
LJ4050:\
        :sh:\
        :ml=0:\
        :mx=0:\
        :sd=/var/spool/lpd/LJ4050:\
        :lp=|/usr/share/printconf/jetdirectprint:\
        :lpd_bounce=true:\
        :if=/usr/share/printconf/mf_wrapper:

 je taky sitova tiskarna a zadne rp tam neni. A propos, jedna se o
Sharp AN-235, pro kterou samozrejme ovladace v printtool nejsou a ja
stejne potrebuji tisknout jen ASCII. Jen chci, abych nez poslu file na
tisk, tak aby se prohnal unix2dos ci necim podobny. Hmm?

Hezky den.

--zk

Citat tydne: "Guten Tag, bitte eine Ferrari."

					Tomas Rosicky, Dortmund