Sitova ASCII tiskaran a filter

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Čtvrtek Srpen 30 15:15:39 CEST 2001

Preji prijemny den
Subject: Re: Sitova ASCII tiskaran a filter

> [...]
> LJ4050:\
>         :sh:\
>         :ml=0:\
>         :mx=0:\
>         :sd=/var/spool/lpd/LJ4050:\
>         :lp=|/usr/share/printconf/jetdirectprint:\
>         :lpd_bounce=true:\
>         :if=/usr/share/printconf/mf_wrapper:
>
>  je taky sitova tiskarna a zadne rp tam neni. A propos, jedna se o
> Sharp AN-235, pro kterou samozrejme ovladace v printtool nejsou a ja
> stejne potrebuji tisknout jen ASCII. Jen chci, abych nez poslu file na
> tisk, tak aby se prohnal unix2dos ci necim podobny. Hmm?

Omlouvam se, ruce byly rychlejsi nez hlava.
V printtool je volba Fix stair steping, ktera by to mela resit.
Bohuzel ale nevim, jakou volbu to vygeneruje v /etc/printcap.

jeste jednou se omlouvam

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
0508/ 311 705