Zda se nevyreseno [Was: Sitova ASCII tiskaran a filter]

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Čtvrtek Srpen 30 16:29:47 CEST 2001

> Omlouvam se, ruce byly rychlejsi nez hlava.

:-)

> V printtool je volba Fix stair steping, ktera by to mela resit.
> Bohuzel ale nevim, jakou volbu to vygeneruje v /etc/printcap.

Tak tedy jeste jednou: v linuxu NEJSOU ovladace =>
 pokud budu chtit neco delat pomoci printool, tak:
 QueueType JetDirect Printer s patricnou IP a portem..
 Printer Driver: Text Only Printer
	Driver Options: vypnute ani zapnute EOT nepomuze, ale to je z meho
problemu vcelku zrejme hned od zacatku. Zadna volba Fix stair steping se v
nastroji printtool pro tuto kombinaci nevyskytuje. Prot jsem zacal neco
psat rucne do /etc/printcap, ze...

Avsak po zhlednuti linuxovych novin, (jak bylo poradeno)
http://www.linux.cz/noviny/2000-01/clanek11.html
jsem se dozvedel, ze daemon lpd neumi zaradit filtr do fronty pro
vzdalenou tiskarnu. Hmm.

Toz to musim udelat jinac. Ale kdyby jste jeste nekdo vedeli, toz by se mi
to zamlouvalo :-)

Hezky den.

--zk

Citat tydne: "Guten Tag, bitte eine Ferrari."

					Tomas Rosicky, Dortmund