XFree86 4.1, xkb dead keys compose problem

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Srpen 30 17:09:28 CEST 2001

zdravim
Kedze na standardnej slovenskej klavesnici dodavanej
s XFree86 sa neda pisat, zacal som si pisat vlasne rozlozenie.
A narazil som na nasledujuci problem: potreboval by som,
aby sa dead keys tvarili rozlicne podla toho, ake pismeno
nasleduje za nimi. Teda napriklad "+" by malo byt
dead_caron ak za nim nasleduje "s", ale dead_diaeresis
ak za nim nasleduje "a", a dead_circumflex ak za nim
nasleduje "o", a idealne by bolo keby sa dalo aj zaviest
nieco ako kombinacia "+" + "p" == "odiaeresis" (dufam ze netreba
vysvetlovat ako to zjednodusi pisanie :-)).

Viem ze by som nieco take mohol dosiahnut modifikaciou
Compose mapy, ale radsej by som mal nejake lepsie riesenie
(nehladiac na to ze tato modifikacia by pokazila ostatne
 (nie slovenske) klavesnice). Da sa nejako urobit lokalna
compose mapa len pre jedno rozlozenie klaves?

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |