zmena modeline a monitor zo statickou frekvenciou

Matus Martinak matus na 1stomni.com
Čtvrtek Srpen 30 17:49:55 CEST 2001

Zdravim.

Nerozbiehaval niekto taky zazrak ?
Mam monitor Cornerstone COLOR 21/76.
Tato vecicka by podla netu mala bezat na 1600x1200,
Sync type je Composite, Separate.
V frekvencia je 100 - 102 Khz, horizontal je 72 - 77 Hz,
video bandwidth je 216 Mhz. Pripojene to je koaxialnym 5 kolikom
na druhej strane klasika. Pripajam to do nvidia GE MX2 ( 300 mhz clock ).
A samozrejme to nejde :-(. Skusam prinutit grafiku aby bezala
v pozadovanej frekvencii ale neviem ju prinutit na
verikalnu frekvenciu viac ako 94.4 khz, zacne to pisat ze mode
je out of vsync. Skusal som aj ratat podla internetu novy mode
ale velmi sa mi nedari a taktiez by som ten monitor nerad odpalil.
Vie niekto poradit, pripadne mi hodit link na nejaky program na bezpecny
vypocet modeline ? Freshmeat som presiel, fungoval mi len jeden program
ale jeho vysledok nefunguje :-(. X mam 4.1.0.

diki

--
mm