XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

Kamil Toman ktoman na email.cz
Čtvrtek Srpen 30 20:19:40 CEST 2001

On Thu, Aug 30, 2001 at 04:02:36PM +0000, Cejka Rudolf wrote:

> A jeste jedna vec, kterou jsem si uvedomil az pozdeji a psal jsem to
> uz i p. Tomanovi, ale at to vidi vsichni: Prepinani klavesnic pres
> externi program jsem kdysi pouzival a pokud to znamena neco zmacknout,
> pak se musi spustit program a teprve potom dojde k prepnuti klavesnice,
> je to problem pro (muj) styl psani, kdyz jsem zvykly casto prepinat
> mezi klavesnicemi, protoze pri spousteni externiho programu nastava
> nedefinovane zpozdeni a rozsynchronizovani mezi stisky klaves. Takze
> pisu pisu, prepnu klavesnici a musim cekat nedefinovane dlouho, nez
> [...]

Myslim, ze oboje dvoje by resilo zminovane rozsireni konfigurace xkb.
Na druhou stranu program na prepinani ma radove nekolik malo kB a pokud
jej pouzivate casto, tak bude nahrany v pameti.

Zkusil jsem to i tak, ze jsem pustil 8 kompilaci, narocnou stranku do mozilly
a locate. System byl teda hoodne vlazny, ale prepinani pres setxkbmap bylo
stejne okamzite, tak nevim... Bezim na Linuxu 2.4...

Kamil Toman