XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Srpen 30 21:46:39 CEST 2001

> Akorat ze pod temihle externimi resenimi se neda prepinat mezi
> skupinami pres pravy alt, coz je efektivne diskvalifikuje (jakoz
> i ostatni setxkb reseni).

Souhlasim,ze potreba docasneho prenuti je asi (aspon u me) znacna.
Jedinou vaznou namitku proti reseni primo v X bych mel, ze neumoznuji
(aspon co vim) komunikaci s window managerem, takze nelze napriklad
signalizovat prepnuti klavesnic zpusobem obyklym u toho konrektniho WM -
napr. u KDE i Gnome vlajecka na spodni liste. I kdyz jsem diskusi sledoval
doufam pozorne, neni mi stale jasne, proc reseni pres 2 grupy je v
kategorii _tolerovano_, tedy co je na nem spatne. Mohu-li se optat dal, k
cemu je tam tato moznost vubec implementovana?

--
Ondrej Koala Vacha