prava v adresari tmp pro uplodad

Pátek Srpen 31 00:03:28 CEST 2001

On Mon, 27 Aug 2001, Jiri Chaloupka wrote:

> SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 500 is not allowed
> to access /tmp/phpnoeV9O owned by uid 0 in ...

PHP si (aspon v safe mode) hraje viceuzivatelsky OS, a tak se snazi
povolit skriptu jen takova pristupova prava, jaka ma uzivatel, ktery ten
skript spachal (coz je BTW z userlandu skoro nemozne udelat bezchybne a
vsadim boty, ze to maji stejne blbe).

Mimochodem, to spoustite Apache a PHP skripty pod rootem? A jinak se
citite dobre.