XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pátek Srpen 31 08:00:23 CEST 2001

Chtěl bych také reagovat.

Nový layout české klávesnice umožňuje napsat jakýkoli znak, který je na US klávesnici, takže není nutné přepínat klávesnice. Kdysi jsem také používal dvě klávesnice US a českou, ale je to opravdu výhoda používat jen jednu.
Nemíním se na toto téma dále rozvádět - každý ať si to přebere.

Pro Kamila Tomana: Vzhledem k tomu že už mám Slackware 8.0, který obsahuje Xfree 4.1 se vrhnu zase na českou klávesnici (a otestuji ta co je v Xfree 4.1) snad by se v dohledné době měla objevit stejná i pro linux konzoli (pro ostatní-tu dělám já).

Richard Šputa