XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Srpen 31 10:55:52 CEST 2001

xmail listy <ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz> wrote:
> Nový layout české klávesnice umožňuje napsat jakýkoli znak, který je na US kláve
> snici, takže není nutné přepínat klávesnice. Kdysi jsem také používal dvě kláves
> nice US a českou, ale je to opravdu výhoda používat jen jednu.
> Nemíním se na toto téma dále rozvádět - každý ať si to přebere.

Mam jen malou doplnujici otazku: Jak rychle pisete vy?

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science