ANNOUNCE: Nove KDE 2.2 v nabidce sluzby Linux-CD!

Pátek Srpen 31 09:02:53 CEST 2001

> problem cislo 1 - neni RH-6.2. Mozna to zni smesne, ale
> neni a kdyby byl neni kam nainstalovat. Ale pokusime se ho
> nekam nacpat, abychom mohli ubalit rpm.

	:-) delate si legraci? Staci opravdu mala troska snahy:

http://ftpsearch.lycos.com/cgi-bin/search?query=redhat-6.2-i386.iso&doit=Search&type=Case%2Binsensitive%2Bsubstring%2Bsearch&hits=50&f1=Count&f2=Mode&f3=Size&f4=Date&f5=Host&f6=Path&header=none&sort=none&trlen=20&fireit=FTP+Search&form=medium

(presny nazev staci zjistit napr. pomoci:
http://www.google.com/search?num=100&hl=cs&safe=off&q=red+hat+6.2.+iso&btnG=Vyhledat+Googleem)

> problem cislo 2 - neni tolik casu. Az se tomu bude nekdo
> venovat fulltime, pak prosim.

	Ano, samozrejme, jednodussi (casove mene narocne) je pres nejaky
WebDownloader pouze stahnout binarni balicky a pak je palit na CD...

> Mozna ze u Vas se to prodava v nasobcich tuctu, ale pak by
> bylo vhodnejsi, aby jich tam byl veletucet (144).

	Asi takto, velkoobchodni baleni CD se prodavaji bud v poctu 100 nebo
120 ks, zalezi na dodavateli, dodavce apod. - zrejme nakupujete jinde;-)

> Muzete zacit, prave jste odhalil nasi strategii.

	Ale ale, nekolikrat jsem distribuce i lidem, kteri mne soukrome
oslovili (a info nasli v archivu teto konference) vypalil, nekterym
opakovane...

> Asi Vam to jeste nedoslo, ale tohle neni aktivita, ktera by
> nekoho uzivila. Howgh, tesim se na flame, kterou zase nekdo
> rozdmycha.

	Ja nekritizuji sluzbu, jeji ceny apod. stejne jako CP ma i kdokoli jiny
pravo tuto cinnost provozovat. Ze se na tom neda 'zbohatnout' je velice
diskutabilni (pri Vasich cenach mi to vzdy vychazi minimalne zisk
50Kc/CD (na dobirce rovnez bohatnete par korun presto, ze i s 'vycpanou'
obalkou patricneho rozmeru je cena < 50Kc) - pri amortizaci PC a
vypalovacky jednoduchou matematickou dojdeme k zajimavym cislum, zejmena
pote, co pri 4x paleni mate na jednom duplikatoru minimalne 3CD za
hodinu), zalezi na Vasem marketingu... Pri uplne nejzakladnejsi vybave
muzeme denne ziskat az 1.200,- Kc (cimz veskera amortizace je za 2
mesice a jeste jste v zisku). Jsem si vedom, ze toto jsou cisla rovna
asi jako UDMA66 - 66Mbit/s a stejne k nim pristupuji (ale stejne,
vybaveni + 64kBit (nepocitana) linka (ano, distribuci stahnete za cca
3-5 dnu, ale pri Vasem sortimentu a dobe aktualizace naprosto
dostatecna) mesicne neda tolik aby sluzba nemohla byt v zisku).

	Nicmene delat, ze to delate jako dobrocinnou ci sponzorskou cinnost,
kdyz tomu tak vubec neni (nemusi byt) mi nepripadne fer a z teto pozice
je moje vytka (nesnasim subjekty, ktere za sponzorstvi apod. skryvaji ve
skutenosti sve marketingove aktivity smerovane ciste ke svemu zisku).
Nerikam, ze jste bohaci (skoro kazdy by chtel byl okamzite milionarem,
ze?), ale zaroven se slusi priznat, ze privydelkem rozhodne nepohrdnete
(a ze muze byt hodne lukrativni) a ze to az tak dobrocinne neni (nemusi
byt) - bohuzel to dokazi posoudit jen lide, kteri obdobnou cinnost
(legalne, komercne) provozuji.

	Nechci vyvolavat flame, ale pri opravdu trosce snahy (nebo pomoci
kamaradu) je mozno mit sortiment daleko obsahlejsi a s minimem nakladu,
mozna ho nechcete (vite kolik lidi zustava i RH < 7.0?), pak ale mlcte a
nevymlouvejte se, ze KDE 2.2. pro RH 6.2. nejde nikde stahnout, (napr.
PostgreSQL take nema hned RPM pro RH 6.X a kazdy quli tomu neupgraduje
na RH 7.X).

	Chcete sluzbou pomahat, ja to chvalim a je to nepochybne chvalihodna
cinnost, pak ale opravdu pomahejte a treba pridejte nejake add-ons a
pravdive informujte o stavu veci (balicky skutecne nyni nejsou (aspon
jsem je po chvilkovem hledani nenasel) a Vam se nechce investovat cas a
ostatni nutne prostredky do jejich vytvoreni), protoze jinak ztracite
duveryhodnost a Vase sluzba je ciste komercni zalezitost.

PS: To ze Vase Anonce porusuje pravidla META-FAQ zrejme nikomu nevadi...
(ale na druhou stranu Vase puvodni formulace byla odstranena i z archivu
konference, docela podivne...:-0)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno