ANNOUNCE: Nove KDE 2.2 v nabidce sluzby Linux-CD!

Linux-CD info na Linux-CD.cz
Pátek Srpen 31 14:13:02 CEST 2001

On Fri, 31 Aug 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	:-) delate si legraci? Staci opravdu mala troska snahy:
>
> http://ftpsearch.lycos.com/cgi-bin/search?query=redhat-6.2-i386.iso&doit=Search&type=Case%2Binsensitive%2Bsubstring%2Bsearch&hits=50&f1=Count&f2=Mode&f3=Size&f4=Date&f5=Host&f6=Path&header=none&sort=none&trlen=20&fireit=FTP+Search&form=medium
>
> (presny nazev staci zjistit napr. pomoci:
> http://www.google.com/search?num=100&hl=cs&safe=off&q=red+hat+6.2.+iso&btnG=Vyhledat+Googleem)

Ta veta byla myslena: Neni tady U NAS NIKDE RH 6.2.

ISO samozrejme mame a umime si ho najit!

> [...]
> pote, co pri 4x paleni mate na jednom duplikatoru minimalne 3CD za
> hodinu), zalezi na Vasem marketingu... Pri uplne nejzakladnejsi vybave
> muzeme denne ziskat az 1.200,- Kc (cimz veskera amortizace je za 2
> mesice a jeste jste v zisku). Jsem si vedom, ze toto jsou cisla rovna
> asi jako UDMA66 - 66Mbit/s a stejne k nim pristupuji (ale stejne,
> vybaveni + 64kBit (nepocitana) linka (ano, distribuci stahnete za cca
> 3-5 dnu, ale pri Vasem sortimentu a dobe aktualizace naprosto
> dostatecna) mesicne neda tolik aby sluzba nemohla byt v zisku).

Nekritizujete ceny ani sluzbu a pritom o te nasi nic vic nevite...

Takze pokud uz jste se dal do tech vypoctu, tak doplnuji informaci, ze na
projektu se podili vice lidi, cili ten "obrovsky" zisk se musi take delit.
Vsechny dodavky jsou potistene, CD maji svoje polepky atd.

Naklady na postovne jsou v NEJMENSI mire platba za dobirku 43,- Kc co JE
NUTNE ZAPLATIT Ceske poste, dalsich 5 Kc platime Expandia bance za
doruceni vypisu. Takze jsme si "dovolili" zaokrouhlit postovne na 50 Kc,
aby se to lepe pocitalo.

Take z toho duvodu, ze Linux neni az tak zhavym prodejnim artiklem jak by
se mohlo zda, nejdou objednavky do zadnych tisicu...

Takze na konci roku budeme po odecteni vsech nakladu, danich "TAK BOHATI",
ze si budeme moci dovolit zaplatit novy pocitac, na kterem budeme moci vse
provozovat, kdyz to ted delame na vlastnich pocitacich...

> 	Nicmene delat, ze to delate jako dobrocinnou ci sponzorskou cinnost,
> kdyz tomu tak vubec neni (nemusi byt) mi nepripadne fer a z teto pozice
> je moje vytka (nesnasim subjekty, ktere za sponzorstvi apod. skryvaji ve
> skutenosti sve marketingove aktivity smerovane ciste ke svemu zisku).
> Nerikam, ze jste bohaci (skoro kazdy by chtel byl okamzite milionarem,
> ze?), ale zaroven se slusi priznat, ze privydelkem rozhodne nepohrdnete
> (a ze muze byt hodne lukrativni) a ze to az tak dobrocinne neni (nemusi
> byt) - bohuzel to dokazi posoudit jen lide, kteri obdobnou cinnost
> [...]

Tak zde se musim vyrazne ohradit.

NIKDY A NIKDE jsme nerikali, ze projekt je dobrocinna organizace!!!

Rozhodli jsme se, ze na zaklade toho, ze jistym zpusobem vyuzivame prace
jinych lidi DAT CAST SVEHO ZISKU jako odmenu autorovi Ceskeho Linuxu,
ktery pracuje na teto distribuci jez delsi dobu, ma na ni nepopiratelne
zasluhy a jeho odmena jiste neni dostatecna.

Myslim si, ze na zaklade toho cinu si muzeme S NAPROSTYM klidem napsat,
ze ten vyvoj sponzorujeme! A nebude to zadne nefer jednani ci vystupovani.

Kdyz uz to chcete vedet, tak castka, kterou jsme timto zpusobem venovali,
cinila v kvetnu TEMER 30% NASEHO ZISKU!!!

Nasim hlavnim cilem bylo prispet k tomu, ze lze nabidnout CD s Linuxem tem
zajmecum, kteri nemaji na to, aby si koupili PLNE KRABICOVE baleni a
nemohou ho sehnat v nejblizsim knihkupectvi.

> 	Chcete sluzbou pomahat, ja to chvalim a je to nepochybne chvalihodna
> cinnost, pak ale opravdu pomahejte a treba pridejte nejake add-ons a
> pravdive informujte o stavu veci (balicky skutecne nyni nejsou (aspon
> jsem je po chvilkovem hledani nenasel) a Vam se nechce investovat cas a
> ostatni nutne prostredky do jejich vytvoreni), protoze jinak ztracite
> duveryhodnost a Vase sluzba je ciste komercni zalezitost.

Ten pro nas vyznamny add-on spociva v tom, ze priblizne kazde dva mesice
upravujeme nabizene distribuce tak, aby obsahovali VSECHNY
aktualni balicky, ktere jsou k tomuto datu dostupne.
A to samozrejme s tim, ze se dana CD otestuji NEJMENE na trech jinych
pocitacich, zda je instalace bezproblemova.

> PS: To ze Vase Anonce porusuje pravidla META-FAQ zrejme nikomu nevadi...
> (ale na druhou stranu Vase puvodni formulace byla odstranena i z archivu
> konference, docela podivne...:-0)

Muzete mi presne rici, v jakem bode porusuje nase anonce META-FAQ?
Tam je receno, ze prispevek musi byt nejak oznacen, dobra, Anonce asi
neni dost komercni oznaceni, jak si asi prejete, takze napriste budeme
pouzivat KOMERCNI ANONCE. Nikde v anonci neni uvedena cena, anonce je
posilana v rozmezi delsim nez 14 dnu, takze se opravdu snazime dodrzovat
pravidla konference.

Nechcete vyvolavat flame, ale tim ze pouzivate svoje DOHADY, tak cinite.
Jinak prosim neuvadejte verejne obraty, ktere jsme NIKDY A NIKDE
nepouzili, neni to korektni jednani.

Lidem, kteri maji moznost si stahnout stovky megabajtu z internetu, nase
sluzba samozrejme nijak nepomuze. Naopak lidem, kteri chteji vyzkouset
neco noveho (linux), muzeme vyrazne ulehcit jeho ziskani.

Verte mi, vsichni, co se na projektu podilime VE SVEM VOLNEM CASE, jsme
spise symbolicky odmeneni, tak aby krome pocitu z dobreho konani zustala
nejaka materialni motivace pokracovat v tomto konani i nadale.

	S pozdravem

		Martin Javorsky, tym Linux-CD

--

E-mail:  info na linux-cd.cz